Home » Artis &Hiburan » Gambar Anak Mawi dan Ekin

Gambar Anak Mawi dan Ekin

posted in: Artis &Hiburan | 21

Assalamulaikum.

Mesti ramai yang dah tak sabar nak tengok gambar anak perempuan Mawi dan Ekin ini, kan? Comel sangat-sangat anaknya ni, dan diberikan nama Cahaya Malaika.

 Tahniah buat mereka berdua. Selamat menjalani kehidupan baru sebagai ibu dan ayah!  ^_^

Sumber gambar: ASTRO

21 Responses

  1. liayana
    | Reply

    comel nya anak mawi n ekin

  2. [...] Kalau nak tahu cerita di sebalik nama ni, boleh baca [DI SINI]. Secara peribadi, saya lebih sukakan nama anak Mawi dan Ekin, Cahaya Malaika. Tapi tak apalah, pilihan untuk nama anak terletak di tangan ibubapa tu masing2. Eh dah celoteh [...]

  3. muazfaris
    | Reply

    comel!!
    muazfaris recently posted..Perbincangan Meja Bulat 1Malaysia OnlineMy Profile

  4. Denaihati
    | Reply

    tahniah buat mawi n ekin, baby tu suka senyum mcm mawi.
    Denaihati recently posted..Sihat Sebelum SakitMy Profile

  5. Bardboo
    | Reply

    yup..memang comel..
    Bardboo recently posted..Penulis Jemputan KhasMy Profile

  6. Bardboo
    | Reply

    insyaAllah..mudah-mudahan..
    Bardboo recently posted..Penulis Jemputan KhasMy Profile

  7. BudakSerius
    | Reply

    Comel anak mawi dan ekin.
    BudakSerius recently posted..Senarai Gaji Dan Bonus Pekerja GoogleMy Profile

  8. kimmie
    | Reply

    comel …moga menjadi anak yg baik dan solehah
    kimmie recently posted..Hanya klik, anda mampu mengubahnya.My Profile

  9. Bardboo
    | Reply

    haha…kak, tambah jangan tak tambah..hehe..
    Bardboo recently posted..Penulis Jemputan KhasMy Profile

  10. Bardboo
    | Reply

    lor..anak perempuan le..hihi
    Bardboo recently posted..Penulis Jemputan KhasMy Profile

  11. Bardboo
    | Reply

    kecik2 dh nmpk cun ek
    Bardboo recently posted..Penulis Jemputan KhasMy Profile

  12. Bardboo
    | Reply

    wah..kumpul banyak2 kak…
    Bardboo recently posted..Penulis Jemputan KhasMy Profile

  13. Bardboo
    | Reply

    rezeki anak lmbt sikit dtg buat mereka
    Bardboo recently posted..Penulis Jemputan KhasMy Profile

  14. Bardboo
    | Reply

    tengoklah mak dan ayahnya.. =)
    Bardboo recently posted..Penulis Jemputan KhasMy Profile

  15. [...] : {bardboo} Share innity_pub = "f18a6d1cde4b205199de8729a6637b42"; innity_zone = "21986"; [...]

  16. puanbee
    | Reply

    kecik2 dah meriah .. hehe comel kan..geram ..rasa nak buat anak lagi jek ..
    puanbee recently posted..Semalam macam-macam hal pun adaMy Profile

  17. titan
    | Reply

    kacak anaknya. kacakkk. kacakk..hehe..
    titan recently posted..Komisen ke 3 dari PakarCoklat.comMy Profile

  18. arulchelsea
    | Reply

    cun la…
    arulchelsea recently posted..Ahli gusti hilang satu buah zakarMy Profile

  19. zie fauzi
    | Reply

    hehe..A’ah..kak online td ternampak pic ni kt FB.. tunggu apa lg.. memang tgh kumpul pic baby sekarang ni… :)
    zie fauzi recently posted..Gambar Anak Perempuan Mawi-Ekin | Cahaya MalaikaMy Profile

  20. anif
    | Reply

    Setelah lama menunggu.. Akhirnya :D Tahniah buat kedua ibu bapanya..
    anif recently posted..Erykah Badu – 2 Editor Di Gantung Tugas!My Profile

  21. akubiomed
    | Reply

    Wah comel dan cantik anak Mawi. :-)

Leave a Reply

CommentLuv badge