Home » Diari Peribadi » Aneesa Dah Pandai Berjalan

Aneesa Dah Pandai Berjalan

posted in: Diari Peribadi | 9

Assalamualaikum.

Alhamdulillah, sehari lepas saya publish entri yang ini (Aneesa 11 Bulan), dia pun dah boleh berjalan. Suka sangat2 tengok. Tapi ada rasa terkilan juga sebab Cik Abang tak daapt nak tengok langkah pertama Aneesa. Buat masa sekarang Cik Abang ada di Parit Raja bekerja, saya pula tinggal di Klang. InsyaAllah tak lama lagi saya dan anak2 akan kembali juga ke Parit Raja.

Disebabkan Cik Abang jauh, saya pun berusahalah nak ambil video Aneesa berjalan. Tapi asyik tak sempat je. Dan setelah dua hari dia berjalan, akhirnya dapat juga ambil video ni. Jadi saya nak abadikan video tu di sini. =)

9 Responses

  1. tiara
    | Reply

    Lucu sekali,,
    tiara recently posted..Bahan Kimia Dalam MakananMy Profile

  2. estri
    | Reply

    Ayo Aneesa semangat belajar jalannya.
    estri recently posted..Perbedaan Cokelat Hitam Dan Cokelat PutihMy Profile

  3. tumblr.com
    | Reply

    I am considering establishing my very own website.

    Can you give me a few pointers?
    tumblr.com recently posted..tumblr.comMy Profile

  4. titan
    | Reply

    mesti encik abang tu terharu habis kan..
    titan recently posted..Resipi Ayam goreng pedas kaw meletup.My Profile

  5. Kamil Salleh
    | Reply

    Semoga Aneesa berjalan dgn elok supaya tidak terjatuh nanti. Semoga ibunya, ayahnya serta anak2 sihat sentiasa.
    Kamil Salleh recently posted..Template Baru Untuk Tahun Baru 2014My Profile

  6. melly
    | Reply

    Comeeeeeelllnya aneeesa, :-)
    semangat !
    melly recently posted..Tips Membesarkan dan Mengencangkan Payudara Secara AlamiMy Profile

  7. zie fauzi
    | Reply

    tahniah… lepas ni berlari plak…. comel je dia jalan tu…
    zie fauzi recently posted..Bahaya Ada Di mana-manaMy Profile

  8. akubiomed
    | Reply

    Lepas ini mula gila hendak berjalan. :-)
    akubiomed recently posted..Kemudi kapal selam Agosta 70 di pantai KlebangMy Profile

  9. anuar
    | Reply

    Alahai comeynya Aneesa.. Tak lama lagi ligat lah ni. . Hehehe. . Seronok melihat ragam anak-anak. .
    anuar recently posted..Pengalaman Berharga Menyertai Himpunan Penulis Blog Terbesar di MalaysiaMy Profile

Leave a Reply

CommentLuv badge