Aneesa Dah Pandai Berjalan

December 19, 2013

Assalamualaikum.

Alhamdulillah, sehari lepas saya publish entri yang ini (Aneesa 11 Bulan), dia pun dah boleh berjalan. Suka sangat2 tengok. Tapi ada rasa terkilan juga sebab Cik Abang tak daapt nak tengok langkah pertama Aneesa. Buat masa sekarang Cik Abang ada di Parit Raja bekerja, saya pula tinggal di Klang. InsyaAllah tak lama lagi saya dan anak2 akan kembali juga ke Parit Raja.

Disebabkan Cik Abang jauh, saya pun berusahalah nak ambil video Aneesa berjalan. Tapi asyik tak sempat je. Dan setelah dua hari dia berjalan, akhirnya dapat juga ambil video ni. Jadi saya nak abadikan video tu di sini. =)

– telah menulis sebanyak 818 entri untuk Blog Bardboo.

Penulis merupakan seorang wanita yang sudah berumahtangga dan mempunyai sepasang cahayamata. Buat masa sekarang, penulis dan keluarganya menetap di Toulouse, Perancis. Blog Bardboo ini digunakan sebagai tempat untuk penulis mencatatkan kisah hidupnya di perantauan. Penulisan di blog ini merupakan inisiatif penulis sendiri, dan sebagai perkongsian dengan semua.

Leave a Comment

CommentLuv badge

{ 9 comments… read them below or add one }

1 tiara April 15, 2014 at 1:23 pm

Lucu sekali,,
tiara recently posted..Bahan Kimia Dalam MakananMy Profile

Reply

2 estri March 30, 2014 at 5:16 pm

Ayo Aneesa semangat belajar jalannya.
estri recently posted..Perbedaan Cokelat Hitam Dan Cokelat PutihMy Profile

Reply

3 tumblr.com March 12, 2014 at 2:58 am

I am considering establishing my very own website.

Can you give me a few pointers?
tumblr.com recently posted..tumblr.comMy Profile

Reply

4 titan January 13, 2014 at 11:34 pm

mesti encik abang tu terharu habis kan..
titan recently posted..Resipi Ayam goreng pedas kaw meletup.My Profile

Reply

5 Kamil Salleh December 25, 2013 at 11:59 pm

Semoga Aneesa berjalan dgn elok supaya tidak terjatuh nanti. Semoga ibunya, ayahnya serta anak2 sihat sentiasa.
Kamil Salleh recently posted..Template Baru Untuk Tahun Baru 2014My Profile

Reply

6 melly December 21, 2013 at 8:49 pm

Comeeeeeelllnya aneeesa, :-)
semangat !
melly recently posted..Tips Membesarkan dan Mengencangkan Payudara Secara AlamiMy Profile

Reply

7 zie fauzi December 19, 2013 at 2:34 pm

tahniah… lepas ni berlari plak…. comel je dia jalan tu…
zie fauzi recently posted..Bahaya Ada Di mana-manaMy Profile

Reply

8 akubiomed December 19, 2013 at 1:36 pm

Lepas ini mula gila hendak berjalan. :-)
akubiomed recently posted..Kemudi kapal selam Agosta 70 di pantai KlebangMy Profile

Reply

9 anuar December 19, 2013 at 5:41 am

Alahai comeynya Aneesa.. Tak lama lagi ligat lah ni. . Hehehe. . Seronok melihat ragam anak-anak. .
anuar recently posted..Pengalaman Berharga Menyertai Himpunan Penulis Blog Terbesar di MalaysiaMy Profile

Reply

Previous post:

Next post: