Home » Catatan di Perantauan » Bila Ammar Demam

Bila Ammar Demam

Assalamualaikum.

Dah lama rasanya tak update entri di blog ini. Sebabnya Ammar demam sejak petang Khamis lepas. Dan hari Ahad pagi baru dia sihat. Tapi lepas dah baik dari demam, muncul plak bintik2 merah kat badan dan muka dia. Kesian Ammar. Huhu.

Sejak demam tu, memang Ammar asyik meragam la. Asyik nak melekat dengan Mama nya aja. Malam pun asyik terjaga dan menangis. Nak kata nak tumbuh gigi, sampai sekarang masih belum nampak apa pun lagi. Mungkin demam nak pandai berjalan, kot? Hah jangan plak kata Ammar demam sebab nak adik ye. Hehe. =P

Bila Ammar dah demam ni, saya kurangkan sikit aktiviti berblogging. Kalau ada online pun, saya tak tahu apa yang saya buat. Klik itu, klik ini, tanpa ada arah tujuan. Inipun baru datang balik semangat berblogging. Huhu.

44 Responses

  1. Jobless Girl
    | Reply

    Salam, Semoga ammar kecil sembur secepat mungkin ya.
    Jobless Girl recently posted..Unifi Work At HomeMy Profile

  2. zie fauzi
    | Reply

    demam nak boleh tu bard…. siap sedia la mamanya lepas ni… makin aktif la si ammar nanti… :)
    zie fauzi recently posted..Double Giveaway By Ceritaindahkami.comMy Profile

  3. Zarul Umbrella
    | Reply

    demam nak membesar la tu..pastikan suhu badan nyer tak meningkat dgn mendadak dah
    Zarul Umbrella recently posted..Contest Teka Angka ShakiddoMy Profile

  4. segalabenda
    | Reply

    mungkin memang nak tumbuh gigi kot..tapi masih belum nampak lagi
    segalabenda recently posted..Jiran Bandar dengan Jiran KampungMy Profile

  5. budakserius
    | Reply

    Ciannyer dier.

  6. nurmisnan
    | Reply

    Beri minum air zam zam sis.. fatihah + selawat syifa dan sapukan pd embun2
    + muka dan beri minum..

    Get well soon Ammar
    nurmisnan recently posted..Wordless Wednesday #36My Profile

  7. akubiomed
    | Reply

    Harap-harap lekas baik demam. Dalam demam tang pipi tetap tembam. :-)
    akubiomed recently posted..Wordless Wednesday – #Aksi panas dedah tubuhMy Profile

  8. suri
    | Reply

    jangan2 nak tumbuh gigi tak hurm…

    pstt moga mamanya sihat utk menjaga anaknya yg comei

  9. hafizmd
    | Reply

    As salam Bard,

    Camne ngn Ammar hari ni? Harapnye dah sihat. Tembam betul,cubit sikit boleh…hehe

    gitulah, bila anak2 demam, tak keruan jadinya….kadang2 sampai lupa nak makan…

    Moga anak2 sihat dan ceria sokmo deh =)
    hafizmd recently posted..Kes Nurul Nadirah:Manusia itu memang bangsat!My Profile

    • Bardboo
      | Reply

      alhamdulillah ammar dah sihat..memang selagi dia tak sihat saya dan hubby pun tak senang hati…risau kan dia..
      Bardboo recently posted..Bila Ammar DemamMy Profile

  10. suri
    | Reply

    demam..kt sana sejuk sgt ker huhu…harap anak segera sembuh,amin. nnt blh mama berblogging

    • Bardboo
      | Reply

      sini dah masuk musim bunga…so tak sejuk dah…mungkin juga sebab perubahan musim kot ammar demam ni..
      Bardboo recently posted..Bila Ammar DemamMy Profile

  11. anif
    | Reply

    Anak kalau demam (sakit) memang merungsingkan ibu bapa…
    anif recently posted..Version 2.0 – Wordless Wednesday #30My Profile

  12. Lizz
    | Reply

    pipi dia tembamnyer!!!! geram betul tengok. hihihihi!!! budak2 kalau demam memang sakitlah mak ayah -.-
    Lizz recently posted..Iklan Bersepah, Pembaca RimasMy Profile

  13. kimmie
    | Reply

    kanak – kanak kalau demam memang nak berkepit je dengan mak nya kan. Saya dah besar ni pun, kalau demam ke mesti rindu nak balik kampung, nak mak jaga…heheee
    kimmie recently posted..Wordless Wednesday 20 – Cukup tak niMy Profile

  14. Azman
    | Reply

    Anak bila demam mata dia tak bersinar seperti selalu perasan tak?.Semoga anak cepat sembuh :)
    Azman recently posted..Wordless Wednesday#Kasih AyahMy Profile

  15. muazfaris
    | Reply

    moga dia cepat sembuh, syafakallah
    muazfaris recently posted..Gambar Lokasi Kejadian Mayat Nurul Nadhirah Rentung (2 Gambar)My Profile

  16. [...] Korang boleh bayangkan bagaimana perasaan bila anak kecil hilang, tetiba je dapat tau berita.. Anak 5 tahun itu mati dibakar sampai rentung. Ishh, memang tak hati perut betul la. Bukan senang tau nak lahirkan anak, kalo tak percaya boleh tanya golongan para ibu ni. [...]

  17. kimmie
    | Reply

    ala…kesian Ammar demam. Semoga cepat sembuh ye Ammar.
    kimmie recently posted..Wordless Wednesday 20 – Cukup tak niMy Profile

  18. fatin amalina husna
    | Reply

    ammar mintak adik!!! haha..
    fatin amalina husna recently posted..Segmen | Lets Be FriendMy Profile

  19. titan
    | Reply

    ala..siannya ammar demam..
    titan recently posted..Pertarungan epik dua lelaki kacak.My Profile

    • Bardboo
      | Reply

      huhu..tu la..tapi ni dah elok dah..

Leave a Reply

CommentLuv badge